مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-24دانش

فارس من| رشته های دانشگاهی نزدیک به هم ادغام شوند


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار ادغام رشته های دانشگاهی نزدیک به هم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار  ادغام رشته های دانشگاهی نزدیک به هم   شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند:  از وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی تقاضا داریم برای کاهش حجم فارغ التحصیلان بیکار در کشور اقدام به ادغام رشته های موازی و نزدیک به هم نماید .

مانند: ادغام رشته های مدیریت MBA، مدیریت بازرگانی و مدیریت گمرک در رشته مهندسی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین، ادغام رشته روابط بین الملل در رشته حقوق بین الملل و دیپلماسی و ادغام رشته مدیریت صنعتی در رشته مدیریت مهندسی نیز انجام شود.

لیلی سعیدی سردبیر این پویش در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: این اقدام برای مقطع لیسانس است و می تواند به کاهش دانشجویان بیکار کمک کند، رشته های موازی در یک سیکل با یکدیگر قرار بگیرند و همین باعث می شود تا دانشجوی کمتری پذیرش شده و شاهد کاهش دانشجویان بیکار نیز خواهیم بود.

وی افزود: از وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی تقاضا داریم، برای کاهش حجم فارغ التحصیلان بیکار در کشور اقدام به ادغام رشته های موازی و نزدیک به هم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رشته های دانشگاهی نزدیک به هم ادغام شوند

فارس من| رشته های دانشگاهی نزدیک به هم ادغام شوند